دیوارپوش بین کابینتی
پارس وب سرور
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

همانطور که می دانید آشپزخانه به عنوان قلب خانه شناخته می شود. بسیاری از خانم ها ساعت های زیادی را در آشپزخانه برای پخت و پز می گذارند. بنابراین کار در آشپزخانه ای که به صورت حرفه ای به دکوراسیون آن توجه شده باشد، نقش بسزایی در روحیه افراد خانواده به خصوص خانم خانه دارد و محیط را لوکس و دلپذیرتر می کند. یکی از ایده ها برای تغییر ظاهر آشپزخانه استفاده از دیوارپوش بین کابینتی است. دیوارپوش های جذاب، ضد رطوبت، عایق حرارت، آنتی باکتریال و مقاوم پلی استایرن یک انتخاب مناسب برای استفاده در فضای بین کابینت هاست.

اگر شما هم به فضای آشپزخانه خود علاقه مندید وقت آن رسیده که با یک تغییر آسان و در عین حال کارآمد فضای دلنشین و گرمی را به خود و دیگر اعضای خانواده هدیه کنید. در ادامه به نکات لازم در خصوص انواع دیوارپوش بین کابینتی و مزیت دیوارپوش پلی استایرن برای آشپزخانه می پردازیم.

دیوارپوش آشپزخانه

تغییر دکوراسیون آشپزخانه با دیوارپوش بین کابینتی

دیوارپوش بین کابینتی یک راه عالی برای ایجاد یک تغییر اساسی در دکوراسیون آشپزخانه شماست. مهم نیست که آشپزخانه شما بزرگ باشد یا کوچک؛ شما با استفاده از دیوارپوش می توانید فضای یکپارچه و هماهنگی را به تمام بخش های آشپزخانه ببخشید. دیوارپوش بین کابینتی علاوه بر جلوه خاصی که به آشپزخانه می بخشد سریع و راحت تمیز می شود. بنابراین به راحتی می توانید آلودگی‌ها و ذرات پخش شده مواد غذایی مانند لکه روغن و… را از روی آنها پاک کنید.

دیوارپوش بین کابینتی را بر روی دیوار پشت سینک، گاز یا کانتر آشپزخانه و همینطور بین کابینت ها می چسبانند. این دیوارپوش‌ها سبک و رنگ خاصی را به آشپزخانه اضافه می کنند. نکته حائز اهمیت در انتخاب نوع و طرح دیوارپوش توجه به سبک آشپزخانه فعلی شماست. دیوارپوش باید با سبک آشپزخانه هماهنگ باشد. برای مثال در صورتی که دکوراسیون آشپزخانه شما مدرن و روشن طراحی شده است بهتر است از دیوارپوش های پلی استایرن با طرح سفید و براق استفاده کنید. اما اگر سبک آشپزخانه شما سبک سنتی و قدیمی دکور شده‌ است، نباید گرما و فضای صمیمی آن را با انتخاب یک دیوارپوش نادرست از بین ببرید.

در انتخاب دیوارپوش آشپزخانه دقت کنید

انتخاب دیوارپوش آشپزخانه نیز مانند انتخاب دیوارپوش برای سایر فضاهای خانه مهم است. بنابراین در انتخاب دیوارپوش بین کابینتی مناسب باید بسیار دقت کنید. نکته اساسی برای طراحی حرفه ای دکوراسیون خانه هماهنگی میان اجزا و رنگ هاست. دیوارپوش و کابینت هم باید با یکدیگر هماهنگی داشته باشند.  البته ممکن است که برای ایجاد یک جلوه خاص از رنگ های متضاد استفاده کنید اما در نهایت باید از نظر مصالح و سبک هماهنگی کامل داشته باشند. البته استفاده از رنگ های خیلی متضاد هم نتیجه چندان جالبی نخواهد داشت.

در انتخاب دیوارپوش آشپزخانه دقت کنید

برای مثال دیوارپوش سفید برای آشپزخانه ای با کابینت‌های چوبی تیره اصلا مناسب نیست و بسیار زننده به نظر می‌رسد. اما اگر کابینت‌های آشپزخانه چوب سفید است، دیوارپوش سفید می تواند ظاهر جذابی به آن اضافه کند. انتخاب دیگر ابزارهای دکواتیو نیز در تکمیل طراحی دکوراسیون این بخش از خانه بسیار موثر است.

گزينه هاي زیادی برای پوشش فضای بين كابينت ها وجود دارد که رایج ترین آنها عبارتند از : کاشی، سرامیک، سنگ، آینه، دیوارپوش بین کابینتی PVC و پلی استایرن. دیوارپوش های پلی استایرن نسبت به دیگر دیوارپوش ها از طرح و رنگهای متنوعی برخوردار است. به این ترتیب شما می توانید با یک هزینه کمتر طرح چوب، طرح سنگ و هر طرح دیگر را به فضای آشپزخانه اضافه کنید.  برای مشاهده و تهیه انواع دیوارپوش و ابزارهای دکوراتیو از محصولات شرکت هوم لوکس دیدن نمایید.

دیوارپوش‌ بین کابینتی پلی استایرن؛ مناسب برای سلیقه ‌های متفاوت

در مباحث قبلی به مزیت ها و کاربرد دیوارپوش های پلی استایرن و مناسب بودن آنها برای استفاده در انواع فضاهای داخلی ساختمان، نظیر حمام یا آشپزخانه پرداخته شد. خوشبختانه این دیوارپوش ها در انواع رنگ ها، طرح ها و ابعاد در دسترس هستند. بنابراین اگر فکر می کنید سلیقه خاصی دارید حتما از طرح های دیوارپوش پلی استایرن دیدن کنید.

برای داشتن یک آشپرخانه کاملا متفاوت شاید دیوارپوشی را انتخاب کنید که با رنگ کابینت های آشپزخانه و سایر وسایل دیگر آشپزخانه تضاد داشته باشد. در این صورت می توانید در این بخش از خانه فضای کانونی قدرتمندی ایجاد کنید و همه را به سمت آن جذب نمایید.

مزیت دیوارپوش پلی استایرن برای آشپزخانه

دیوارپوش پلی استایرن، انتخابی عالی برای بالای کانتر و پشت گاز است. این دیوارپوش ها به راحتی نصب می شوند و تمیز کردن آنها نیز آسان است. همانطور که می دانید تمیز کردن آشپزخانه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است؛ و در صورت رعایت نکردن نکات بهداشتی در این بخش از خانه سلامت کل افراد خانواده به خطر می افتد. بنابراین با انتخاب یک دیوارپوش که به راحتی قابل شستشو می باشد دیگر نیازی نیست که نگران تمیز کردن آشپزخانه خود باشید.

دیوارپوش بین کابینتی پلی استایرن

علاوه بر این یکی دیگر از مزیت های دیوارپوش پلی استایرن بین کابینتی، محافظت آن از دیوار آشپزخانه در برابر پراکندگی‌های غذایی است.  اگر طرح و رنگ مناسبی از دیوارپوش را انتخاب نمایید به بزرگ تر نشان دادن فضای آشپزخانه کوچک شما نیز کمک می کند. بنابراین نصب دیوارپوش بین کابینتی تمیزی، زیبایی بیشتری را برای آشپزخانه شما به ارمغان می آورد.

طرح های جدید دیوارپوش پی وی سی و پلی استایرن برای آشپزخانه

دیوارپوش های پی وی سی و پلی استایرن دارای طرح های بسیار متنوعی برای آشپزخانه هستند. به این ترتیب تنها کافی است طرح مورد علاقه خود را انتخاب کنید و نوع پلی استایرن آن را تهیه نمایید. برخی از دیوارپوش های جدید پلی استایرن برای آشپزخانه عبارتند از:

  • دیوارپوش طرح سنگ
  • دیوارپوش طرح چوب
  • دیوارپوش طرح آجر
  • دیوارپوش سه بعدی
  • دیوارپوش رنگی
  • دیوارپوش طرحدار



:: موضوعات مرتبط: تولید محتوای ویژه مشتریان , ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: